Jak pozycjonujemy?

Audyt SEO.

Aby skutecznie pozycjonować Twoją stronę WWW, musimy mieć pewność, że jest prawidłowo zbudowana. Dlatego na początku zawsze przeprowadzamy audyt SEO. Sprawdzamy wszystkie kluczowe elementy: układ treści, budowę menu, linki oraz kod strony. Na zakończenie analizy sporządzamy raport.

Optymalizacja Strony.

Jeśli audyt wykryje jakiekolwiek nieprawidłowości, poprawimy je na etapie optymalizacji serwisu. Twoja strona WWW musi być zbudowana perfekcyjnie, aby pozycjonowanie przyniosło szybsze i lepsze efekty. Po optymalizacji strona jest w pełni czytelna i przejrzysta dla robotów Google

Mówiąc obrazowo, na gotową stronę internetową trzeba „zaprosić” roboty Google – aby dokładnie prześledziły treść i dodały ją do wyników wyszukiwania. To tzw. indeksowanie strony. Ale popularność to także pokazanie Google, że Twoja strona jest ważna, wartościowa i powinna wyświetlać się wysoko na liście.

Zaplecze pozyconerskie.

Mimo wielu zmian w algorytmach wyszukiwania Google, budowanie zaplecza pozostaje niezmiennie jedną z najbardziej skutecznych metod pozycjonowania. Dzięki zapleczu, które tworzymy dla Ciebie, efekty pozycjonowania są trwalsze.

Model płatnośći pozycjonowania

Idealna opcja dla Ciebie, jeśli oczekujesz wysokich pozycji w Google na wybrane frazy. Przy tej metodzie rozliczeń widzisz, jaką pozycję uzyskaliśmy dla Ciebie i tylko ona jest podstawą do obliczania płatności.

W wielu serwisach nie ma znaczenia, z jakiej frazy trafili do Ciebie użytkownicy – ważne, by było ich jak najwięcej. Jeśli Tobie również zależy przede wszystkim na generowaniu ruchu w serwisie – wybierz tę opcję rozliczeń.

Wariant rozliczeń abonamentowych zalecamy Klientom, którzy chcą płacić zawsze tę samą, stałą kwotę za pozycjonowanie serwisu. Pełna kontrola nad kosztami i łatwość planowania budżetu reklamowego to największe zalety tej opcji.


Jak Wybrać firmę pozycjonującą ?

Od tego zależy twój sukces !

Pozycjonowanie stron internetowych to dziś jedna z najbardziej poszukiwanych usług w całym marketingu internetowym. Firmy zastanawiają się, jak wybrać firmę pozycjonującą, ponieważ od metod jej pracy zależy często skuteczność całej kampanii w sieci. W naszym artykule podpowiadamy, na co zwrócić uwagę podczas selekcji ofert, i które usługi zdecydowanie powinny się w niej znaleźć.

Do najważniejszych kryteriów oceny firm pozycjonerskich należą zawsze: cena oraz skuteczność działań. Kontaktując się z firmą należy zawsze zapytać o konkretne frazy, na których nam zależy, ewentualnie o oczekiwaną wielkość ruchu (liczbę użytkowników). Dobra firma pozycjonująca powinna dać Klientom możliwość wyboru formy płatności. W IT-Media stosujemy aż trzy opcje, aby Klienci mogli dopasować metodę rozliczeń do potrzeb firmy.

Oczywiście podejrzanie niskie stawki powinny wzbudzić czujność. W sieci znajdują się czasem ogłoszenia obiecujące wysoką pozycję w wyszukiwarce dosłownie za grosze. Jest to jednak duże ryzyko dla firmy i skorzystanie z takiej oferty może skończyć się zablokowaniem strony.

Warto pamiętać, że metody pozycjonowania dzielimy na white hat i black hat. White hat to techniki „czyste”, zgodne z regulaminem Google i gwarantujące serwisowi solidną, w miarę stabilną pozycję na liście wyników wyszukiwania. Działania white hat trzeba prowadzić systematycznie, ponieważ aktualizacja treści w serwisie jest warunkiem wyższej pozycji w Google. Natomiast działania black hat obliczone są na agresywne i krótkotrwałe podwyższanie pozycji serwisu. Często wiążą się z blokadą na liście wyników wyszukiwania, przynoszą zatem więcej szkody, niż pożytku.

Wybierając firmę pozycjonującą należy wziąć pod uwagę także:







Doświadczenie

Własne, wieloletnie know-how i wiele wypozycjonowanych serwisów, to jeden z najmocniejszych atutów firmy pozycjonującej.

Pozycjonowanie sklepów internetowych


Pozycjonowanie sklepów internetowych Klienci planujący zakupy bardzo często szukają ofert właśnie poprzez Google. Dlatego warto zwrócić uwagę na to, czy firma ma doświadczenie w pozycjonowaniu sklepów internetowych. Specyfika e-commerce polega na tym, by zapewnić firmie wysoką pozycję nie tylko na konkretne frazy ogólne, ale także na frazy związane z poszczególnymi produktami.

Pozycjonowanie szerokie


Jest przeciwieństwem pozycjonowania serwisu na wybrane frazy. W tej metodzie dbamy o to, by serwis wyświetlał się w Google na frazy z szeroko pojętej kategorii. Nasze zadanie polega na tym, by nasycić stronę treścią, a każdy zainteresowany daną tematyką użytkownik natrafił na stronę, bez względu na to, jaką dokładnie wpisze frazę.

Audyt SEO


Obowiązkowy element oferty w każdej dobrej firmie pozycjonującej. Bez audytu SEO nie należy rozpoczynać żadnych działań, związanych z pozycjonowaniem istniejącej strony WWW. Dobrą praktyką jest przeprowadzenie audytu także w przypadku nowych serwisów, zanim zostaną one udostępnione w sieci.

Pomoc w przypadku filtrów Google


Jeśli Google nałożyło filtr na stronę internetową, trzeba ustalić, jaka była tego przyczyna, a następnie wprowadzić odpowiednie modernizacje i poprawki. Profesjonalna firma pozycjonująca zna wymagania Google, więc może ustalić, co było przyczyną ograniczenia dostępności serwisu. Doradza także niezbędne zmiany, które pozwolą stronie odbudować utraconą pozycję.